Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Mέρα Δεύτερη

Σήμερα ξύπνησα εντελώς ανάποδα. Εντελώς ανάποδα στην κυριολεξία. Τα πόδια μου ξεκουράζονταν στο μαξιλάρι, η κουβέρτα ξεκουραζόταν στο πάτωμα και εγώ να επιπλέω σε ένα υπέρδιπλο κρεβάτι μου σαν ξεκούρδιστη λεμονιά. Γιατί λέω λεμονιά αναρωτιέσαι αγαπητέ μου; Γιατί μες την πίκρα ξύπνησα. Το ξυπνητήρι άρχισε να φωνάζει 2 ώρες πριν την ώρα του και εγώ τινάχτηκα έρημος να γυρεύω τα γυαλιά μου, τις παντόφλες και όλα τα απαραίτητα που χρειάζεται ένας φυσιολογικός άνθρωπος για να περπατήσει ένα βήμα. Απορώ πως με κατατάσσω στους φυσιολογικούς ανθρώπους. Και ακόμα καλύτερα απορώ γιατί το ξυπνητήρι βρόντηξε 2 ώρες νωρίτερα!


Α ναι! Χθες αποφάσισα να αλλάξω συνθήκες ζωής. Θα έκανα γυμναστική πριν πάω στο γαμημένο γραφείο. Γιατί η αλήθεια είναι πως τα κιλάκια μου τα άρπαξα με το παραπάνω. 6 στην πραγματικότητα. Πως τα κατάφερα θα σκάσω. Μάλλον θα φταίνε οι μπύρες.



Κατάφερα να φτάσω στη δουλειά σώος και αβλαβής. Παραλίγο να τρακάρω 3 φορές. Πως δίνουνε τα διπλώματα σε άσχετους θα σκάσω.

Άνοιξα το παράθυρο και τι βλέπω;; ο Αχχιλέας και Ο Σιμών με χαιρετούσαν! Το τι χαρά πήρα μόνο η συνάδελφος απέναντι θα ξέρει. Τι να έγινε; Άλλαξαν γνώμη; Ή τους δίνουν παράταση ζωής;

Πάντως ακόμα είναι εκεί αυτό μου έμεινε σήμερα.

6 σχόλια:

AlexMil είπε...

καλή αρχή,

Ο Αχχιλέας και ο Σμών είναι τελικά καλά;

να έχεις ένα όμορφο απόγευμα

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Ελπίζω ακόμη εκεί να είναι και αύριο και κάθε άλλο αύριο...
και να μην σου λείπουν οι χαιρετισμοί..
από κάπου όλοι ξεκινάμε για την επιστροφή

καλό υπόλοιπο (το σήμερα μπορεί να έχει κι άλλες όμορφες στιγμές)

Πρίγκιπας της Λάσπης είπε...

Γεια σου Άλεξ και ευχαριστώ για το πέρασμα σου.
Ο Σιμών και ο Αχχιλέας είναι καλά ακόμα. Πέρασα εγώ ο ίδιος να το επιβαιβαιώσω σήμερα χαράματα.
Δεν ξέρω αύριο όμως..

Πρίγκιπας της Λάσπης είπε...

Λάκη! Θλιμένος και εσύ ακόμα;
Το αύριο είναι αβέβαιο και αυτό είναι η μεγαλύτερη μου φοβία.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Νομίζω θα φοβόμαστε ακόμα περισσότερο
αν γνωρίζαμε το αυριο από σήμερα πρίγκηπα...
Να μου φιλήσεις τον Συμεών και τον Αχιλλέα

Υ.Γ
Τελικά νιώθω πολύ ζεστά στο "παλατάκι σου"
σαν ενα κομμάτι του να μου "ανήκει"

Πρίγκιπας της Λάσπης είπε...

Ρίκη μου! Παλάτι το λες αυτό ε;
Καλά, θεωρώ πως ο κάθε άνθρωπος έχει την δική του εκδοχή.
Εύχομαι να νοιώθεις πάντα άνετα εδώ μέσα.
Τα φιλιά μου.